Axaeco tõi hiljuti turule koerte mänguasja. See kannab nime “Pippen” ning on nende esimene sellelaadne toode. Sel puhul avaldati intervjuu koerte käitumisspetsilisti Roberto Guadagniniga:
«On looduse poolt seatud, et kõik imetajad mängivad. See kehtib eriti liikide puhul, kes hoolitsevad oma järglaste eest pikemat aega ja kes ei ole pidevas ohus. Kõige enam käib see kiskjate kohta, eriti huntide (kes on ju koerte eellased) ja primaadid, kelle hulka kuulub ka inimene.
Tõsiasi, et mängulist tegevust täheldatakse paljudes metsikute liikide puhul, tähendab, et sellel peab olema oluline evolutsiooniline roll. Mäng stimuleerib ja arendab noorte loomade motoorseid võimeid ning aitab neil maailma tundma õppida. Lisaks kujundab mäng kõigi sotsiaalsete liikide puhul suheteid sama rühma isendite vahel. Mäng on põhimõtteliselt treeningväljak, mis valmistab kõiki loomi eluks ette, eriti kui on palju suhtlemist teiste liikidega.
Kodustamise tulemusena mängivad koerad isegi rohkem, kui nende huntidest esivanemad. Seepärast säilivad kutsikate käitumuslikud omadused sageli täiskasvanueas.
Täiskasvanud koeraga on kasulik mängida tugeva emotsionaalse sideme säilitamiseks. Mängu kaudu tõuseb koera enesekindlus ja areneb suhtlemisoskus. Kokkuvõttes: mäng on koertele eneseväljenduse ja suhete loomise vahendiks, nii teiste koerte kui ka teiste liikidega.
Kui loomad mängivad, kogevad nad tähendusrikkaid ja positiivseid emotsioone. Mäng ei tohiks olla eesmärgile orienteeritud, vaid rikastav ja nauditav. Mitte väsitav, vaid stimuleeriv. Stress ja pettumuse või hirmu tunne ei kuulu mängu juurde.
Mängimine muudab koerad õnnelikuks ja ilma, et nad seda tähele paneksid, arenevad nende kognitiivsed oskused, paraneb keskendumisvõime ja igapäevaste probleemide lahendamise oskus.
Nagu juba mainitud, tugevdab mäng inimese ja koera suhet (liikidevaheline suhtlemine), sest need puhtast rõõmust tulvil hetked aitavad üksteist paremini tundma õppida ja usaldust tõsta.
Liikidevahelist mängu saab jagada erinevatesse kategooriatesse: füüsiline mäng, röövellik mäng, võistlusmäng, koostöö mäng ja vaimne mäng. Füüsilise mängu fookus on motoorsel tegevusel: lihtsalt koos jooksmine ilma kindla sihtkohata. Mõnikord võib see muutuda röövellikuks mänguks, kus koer ja inimene ajavad üksteist taga. Röövellikku mängu on üldiselt kaasatud mingi objekt. Näiteks inimese poolt visatud palli, mida koer taga ajab. Röövellik mäng võib omakorda muutuda koostööks, kui koer toob palli inimesele tagasi. Pall või n-ö nuts võib muutuda objektiks, mille üle võisteldakse. Justkui köievedu, kus mõlemad tirivad köit enda suunas. Vaimsed mängud erinevad selle poolest, et need on vähem füüsilised ja enam kognitiivsed. Vaimsed mängud rakendavad probleemide lahendamist ja keskendumist, mis tähendab, et koer peab ülesande täitmiseks kasutama enesekontrolli ja tuginema oma meelele. Näiteks peab koer vaid oma haistmismeelt kasutades üles otsima peidetud palli.
Mängu võiks jaguda igasse päeva, kasvõi mõneks minutiks. See võib olla nii koera kui ka sinu parim osa päevast. Mäng võib toimuda igal ajal ja seetõttu on hea, kui sul on mitmekülgne mänguasi, mida on mugav kõikjale kaasa võtta.»